سیکاس خوب به عنوان یک گیاه تزییناتی می تواند زیبایی منحصر به فردی داشته باشد. فروش اینترنتی سیکاس امروزه توانسته است مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب نمایند.

فروش اینترنتی سیکاس

فروش اینترنتی سیکاس

علاقمندان به گیاهان تزئیناتی می توانند یک سیکاس خوب را با بهترین شرایط در آپارتمان های خود نگهداری کنند.
شرایط نگهداری سیکاس بسیار آسان است و این گیاه در مقابل شرایط می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
شرایط نگهداری سیکاس به شرح زیر است و به فاکتورهای نام برده شده در متن زیر بستگی دارد:

  • دما
  • رطوبت
  • نور
  • خاک
  • آب
  • کود

دمای قابل تحمل برای سیکاس بین ۱۱ تا ۴۲ درجه سانتی گراد است و اگر دما از این محدوده پایین تر یا بالاتر رود ممکن است سیکاس از بین برود.
میزان رطوبت: خاک مناسب برای یک سیکاس خوب باید از رطوبت کمتری برخوردار باشد و همواره باید خاک خیس باشد خاکی که همواره خیس است می تواند ریشه های سیکاس خوب را پرورش دهد و به اصطلاح این شرایط را به وجود آورد که این گیاه به آسانی تنفس کند.

فروش اینترنتی سیکاس

نور: سیکاس در نور مستقیم خورشید رشد می کند.

این گیاه تزئیناتی می‌تواند خود را با محیط داخل اتاق نیز تطبیق دهد، ولی باید چند ساعتی از نور صبح یا غروب به این گیاه بتابد.
خاک مطلوب و مناسب برای پرورش یک سیکاس خوب در واقع خاکی می باشد که از خاک برگ ماسه و کمی خاک رس ترکیب شده باشد.
در کاشت این گیاه تزئیناتی باید توجه شود، گیاه توری در خاک کاشته شود که کمی از سطح خاک بالاتر باشد.
در واقع می‌توان گفت پیاز گیاه سیکاس باید طوری در خاک قرار بگیرد که نیمی از آن در خاک و نیم دیگر آن در بیرون از خاک قرار داشته باشد.
آب و کود: آب و کود گیاه بسته به این که گیاه در کجا قرار داده شده می باشد، متفاوت است. به عنوان مثال کود مورد نیاز برای سیکاس که در منزل کاشته شده است با سیکاسی که در باغچه کاشته شده است می تواند متفاوت باشد.
میزان کود دهی مناسب برای سیکاس می‌تواند به صورت کلی در طول بهار و در اواخر تابستان باشد و در زمینه استفاده از کودهای مناسب برای این گیاه تزئیناتی باید کودهای حیوانی و کودهای که دیر جذب می شوند مورد استفاده قرار گیرند.

فروش اینترنتی سیکاس

فروش اینترنتی سیکاس

سیکاس در بین علاقمندان به گیاهان تزئیناتی به عنوان سلطان گیاهان شناخته شده می باشد.
این گیاه دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل مختلف است از این رو کشت این محصول می تواند در مناطق مختلفی انجام پذیرد.
ولی از آنجایی که این گیاه دارای رشد کم و عمر طولانی است و تولید آن در بیشتر مناطق انجام می شود، امروزه استفاده از گیاه سیکاس برای تزئین منازل و آپارتمان ها دارای طرفداران بسیار زیادی است و می‌تواند فضا های مناسب را با جذابیت های بسیار عالی روبرو سازد .
مشتریان جهت خرید اینترنتی گیاه سیکاس می‌تواند از طریق همین مرکز اینترنتی اقدام کرده و محصولات خود را طبق سلیقه ای که در نظر دارند در این مرکز سفارش داده و در مدت زمان تعیین شده این محصول را از مشاورین ما دریافت نمایند.