ارزان ترین قیمت خرید و فروش کاج لاوسون در بازار

کاج لاوسون که بومی سواحل اقیانوس آرام در آمریکای شمالی است؛ یکی از درختان کاج زیبا برای تزئین فضای سبز پارک ها و حیاط خانه ها و ویلاها است. برای آگاهی از ارزان ترین قیمت کاج لاوسون وخرید آن چه به صورت عمده و چه تکی می توانید به فروشگاه های اینترنتی فروش گل و گیاه و درختچه تزئینی  مراجعه کنید.

ارزان ترین قیمت خرید و فروش کاج لاوسون در بازار

روش های تکثیر کاج لاوسون

روش های تکثیر کاج لاوسونبرای تکثیر کاج لاوسون دو روش وجود دارد یکی کاشت بذر آن است و دیگری روش قلمه زنی که در اینجا توضیح مختصری می دهیم.

برای تکثیر به روش کاشت بذر ابتدا میوه کاج مناسب را  انتخاب کنید؛ میوه انتخاب شده بهتر است میوه ی قهوه ای رنگ باشد که فلس های آن بسته باشد انتخاب کنید بعداز خشک شدن کامل جدا کردن دانه های آن راحت خواهد بود سپس این دانه ها را لای دستمال مرطوب  دور از نور مستقیم اما در جای روشن بگذارید تا جوانه بزند، بعداز جوانه زدن می توانید به خاک منتقل کنید و در عمق ۲ سانتی متر بکارید.

برای تکثیر به روش قلمه زنی بهتر است این کار را در فاصله ی زمانی شهریور ماه تا اواسط مهر انجام دهید.

ابتدا شاخه های تازه جوانه زده را به اندازه های ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر ببرید سپس قسمتی از آنرا که قرار است در خاک قرار گیرد را به طول ۵ سانتی متر برگ هایش را جدا کنید و در خاک و گلدانی که می خواهید بکارید را کاملا خیس کنید سپس در عمق ۴ سانتی متر بکارید.

برای افرادی که می خواهند راحتر و بدون دردسر این کاج را در حیاط خود بکارند بهترین راه خرید کاج لاوسون از گلخانه های محل فروش آن است.

روش های آبیاری کاج لاوسون

عرضه کاج لاوسون علاوه بر گلخانه ها در فروشگاه های اینترنتی نیز انجام می شود که علاقه مندان به داشتن این کاج می توانند به دو روش گفته شده خرید کنند.

با اینکه کاج لاوسون درختی مقاوم در برابر سرما و گرما است اما باید در آبیاری آن دقت کنید تا خاک آن همیشه مرطوب باشد و خشک نشود. 

برای اینکه این کاج رشد خوبی باشد مناسب ترین جا؛ جایی است که حداقل ۶تا ۸ ساعت زیر نور خورشید باشد.

کاج لاوسون یکی از انواع درختانی است که هرس پذیری بالایی دارد وبه همین خاطر بیشتر مورد پسند افراد است.

کاج لاوسون از جمله درختانی است که زیاد رشد نمی کند و ارتفاع آن به بیشتر از ۴یا ۵ متر نمی رسد.

خاک مناسب برای کاشت کاج لاوسون باید مخلوطی از خاک باغچه و ماسه باشد و زهکشی خوبی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما