قیمت عمده انواع کاج لاوسون درجه یک ارزان در ایران

کاج لاوسون نوعی گیاه سبز رنگ است که در تمام مکان های عمومی مشاهده می شود و دارای اندازه های مختلفی می باشد. این محصول در ایران به صورت گسترده کاشته می شود و با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. قیمت کاج لاوسون ارزان بستگی به ابعاد و مدل های آن دارد، چون این گونه کاج ها داری تنوع زیادی می باشند و به صورت ساده و پیچ دار رشد می کنند. این کالای تزئینی بیشتر به طور عمده به فروش می رسد و باغدارانی که در این عرصه فعالیت می کنند اغلب محصولات خود را به صورت کلی عرضه می نمایند و از این راه سرمایه های فراوانی را برای خود رقم می زنند. کالای مورد نظر دارای رشد بسیار کندی می باشد و در مقابل سرما از خود مقاومت زیادی نشان می دهد.  

قیمت عمده انواع کاج لاوسون درجه یک ارزان در ایران

فروش کاج لاوسون با مناسب ترین قیمت

فروش کاج لاوسون با مناسب ترین قیمتفروشندگانی که در کار خرید و فروش این گونه کاج ها فعالیت می کنند برای پایداری حرفه و شغل خود ساده ترین روش تجارت را انتخاب می کنند و از این طریق مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب می کنند و تولیدات خود را روز به روز افزایش می دهند و اشتغال زایی را در کشور با رونق زیادی مواجه می کنند.

کاج لاوسون تزئینی از چند رنگ مختلف تشکیل شده است و دارای طول های مختلفی می باشد و بیشتر برای معابر عمومی و پارک ها استفاده می شود، چون در تمام طول سال برگ های خود را از دست نمی دهد و از دوام بالایی برخوردار است. این درخت در فصل تابستان به رنگ سبز و در زمستان زرد می باشد. گیاه مورد نظر با هر نوع خاکی سازگاری دارد و قادر با تحمل خشکسالی می باشد.

روش های صحیح آبیاری کاج لاوسون

روش های صحیح آبیاری کاج لاوسونکاج لاوسون در تابستان به آب بیشتری نیاز دارد، چون دمای هوا بالا می رود و  املاح درونی درخت تا حد زیادی کاهش پیدا می کند، اما در فصل زمستان درجه هوا خنک تر می باشد و گیاه آب مورد احتیاج خود را از باران های جوی تامین می کند. محصول مورد نظر باید به طور مستقیم در زیر نور خورشید باشد تا رنگ آن دچار تغییر نشود.

فروش کاج لاوسون بسیار چشمگیر می باشد و نیاز بیشتر بازار های داخلی را برطرف می کند. برای قلمه زنی این گیاه باید اواخر شهریور تا اواسط مهر ماه اقدام کرد، چون با فرا رسیدن فصل یخ بندان تکثیر آن امکان پذیر نمی باشد. می توان با هرس کردن این گونه درختان آن ها را به فرم های مختلفی درآورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما